Bebear Comel

♥ 03092013 ♥
" After highschool we meet up again "
setelah sekian lama tidak bertemu akhirnya weolss diberi kesempatan untuk bertemu semula . cewahhh , ayat tak boleh blahhh nyah. hiks . actually, weolss kawan start dari form1 itu pon sebab aku satu kelas dengan aainaa. kalau tak satu kelas agaknya aku kenal tak mereka ni ? thanks to aainaa sebab dia aku kenal dengan suhaili and anissa. love them ! now , masing masing dah jarang berjumpa sebab tak study sama. aina sekarang study dekat muar, niesa machang, aku dengan ely je ada kat kuantan n now masing2 sedang tunggu keputusan nak sambung degree, excited baq anggg . harap dapat. amin amin amin ya rabb. hmm ok sambung pasal hangout " 03092013 " , act tak plan beria pon. aina wechat aku ade kuantan bile nak lepak. aku bukan busy pon kann so just cakap ikutlah bile2 aku on je n follow je. jawapan aku memang mudah ringkas dan cepat! wkwkwkwkwkw. isnin aina wassap ely ajak keluar selasa ok cun , aku on je. tanya niesa macam mana. ok masing2 on so keluar laa kami selasa kul 12 . hahaha . dalam kereta baru tanya nak pergi mana , aku as a driver aku follow je aku drive je biar dorang tentukan. masing masing tak tahu nak pergi mana so aku bawak je da betul2 masuk bandar baru cakap lepak ecm . ecm senang semua ada kan . mujur selasa takde laa jammed sangat. fuuhhh selamat. first masuk ecm terus usha wayang. ok ! da buat keputusan nak tengok movie , The Mortal Instrument . adjust abang wayang tu dapat laa guna kad student , so murah jelaa rm8 kalau tak rm13 . jimat jimat jimat ! hahaha . movie 3.10pm so sementara nak tunggu kami decide nak pergi makan so keluar lah pergi makan dekat aida's . masing masing da puas borak , da kenyang masuk ecm semula pergi usha barang untuk mak aina sempena birthday mak aina 0409 :) . ok done usha barang , kalau gegirl apa lagi kalau tak bergambar . so kami apa lagi bergambar sakan uolss . tak ramai orang lagi la kami suka. alaa kalau ramai pun , bukan nya semua kenal kami kan? nak malu apa. wakakakakaka. kalau bergambar apa kesah apa nak malu. hahahaha. da puas sangat bergmbar so kami pon gerak naik tingkat 3 terus cause berapa minit je lagi nak start movie. pehh dalam movie pon uolss nak tahu? aku rasa merdeka dah lepas tapi still kena berdiri dan nyanyi lagu Negaraku . jyeahh terbaik yokk ! k first time so excited sikit. haha . niesa for 2nd time sebab sebelum ni dia dah layan movie dengan kawan dia. ehem ehem kawan ke. hihi . ok takmau cucuk jarum. nak dekat 2jam jugak laa cerita tu series syokk aihhh rugi uolss tak tengokk. rugi besar tau ! haha . lepas habis layan movie keluar dari ecm terus gerak pergi TC , just untuk bergambar ok . bergambar. hahahaha . bergambar lagi. so jangan pelik banyak giler gambar weolss . tengok lah dekat fb dekat tweet dekat insta , dipenuhi dengan gambar weolss je . so lepak tc beli aiskrim mekdi terus lepak tepi pantai dan bergambar sakan. tapi kejap je sebab da lewat plan nak balik sebelum maghrib. :) alhamdulillah sampai rumah sebelum maghrib. kami anak dara, balik awal laa . hiks hiks. harap weolss akan lepak lagi lepasni bila masing2 ada kat kuantan okay ? i will miss this moment . missyouallveryverymuch ! okay , uolss boleh tengok gambar weolss ni okay. maaf muka gua agak tak menarik. :)




















created by :

perempuan yang paling comel :)



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post