Bebear Comel

Terkilan
Assalamualaikum. da lama tak updates blog . maaf laa sebab terlalu busy untuk sem ni . skrg niy pun tgh final . satu apa pun tak study lagi . padahal papernya esok . ohhh my . sem ni seriesly agak malas . ok ok . hari ni birthday aku yang ke20 . ahhh . da masuk 20 . tua da ke ? belum belum . umur je 20 tapi peragai still budak budakk k . seriesly , aku terkilan sgt sbb orang pertama yang wish besday aku bukan BIY . hmmm hmmm hmmmm.. aku kenal dea mcm mana . seriesly mmg kenal sgt sgt sbb da 3 tahun bersama dea . kalau dea ingat , konfem dea akan tunggu even mengantuk gilerr . tapi semalam . takkk . padahal lagi setengah jam nak kul 12. dea ckp ngantuk then terus tidur . mmg terkilan sgt . aku da cakap , dari pagi baby text b , malam baru b nak balas . alasan dea digi taleh text n call . ikut laa apa pun alasan dea . aku rasa yang dea memang lupa hari ni besday aku . series dea memang lupa . agak terkilan sampai air mata aku bolehh keluar tanpa diduga. hmmm . 3 tahun sblum ni dea orang pertama wish besday n akan call . tapi tahun niy. NOTHING . :'( its ok laa , dea tak ingat , nak buat macam mana takan nak paksa paksa suruh ingattt . dea tak pernah lupa kalau tarikh penting mcm tu . niy laa 1st time . tiap2 8hb dea boleh ingat anniversary tapi kenapa 19/11 setahun sekali dea talehh ingatt . da la , aku tak tahu nak cakap cmne daa . btw , thanks pada yang wishh . terharuu sgt smpai ada yg call n textingg . kalau fb , semua org tahu n akan wishh . menda senang mcam aku buat kt yang lain kannn . k laa , besday kali ni mmg tak best langsung untuk aku . fullstoppp !

thanks for reading . assalamualaikum


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post