Bebear Comel

tidak kesampaian
haii guyss.. hmmm malam niy seriesly agak kecewa.. pagi tadi bangun awal gilaa sbb plan nak pergi gambang waterpark tapi si boncet tu susah gila nak bangun . sabar sabar dan terus bersabar . tunggu punya tunggu , aku kena kejut jugak , memang susah gilaa laa kann , mcm biase , kejut sampai laa dia bangun , sementara tu tangan sibuk pegang si auni . naseb baek laa senang nak bangun , kalau tak memang akan ada perang dunia ke 20 pulakk . kak eka sibuk masak nasi lemak , aku jaga si auni . nak tunggu si boncet tu mandi memang lama la , kalah gegurl . settle makan , siap siap semua , pkul 2 baru kitorg keluar , fami dah tunggu depan rumah . masing masing malas nak drive , so naik dengan fami jelahh . plan nak pergi tengok wayang , sampai je ECM or Capital Mall untuk nama baru , tiket seterusnya pukul 6.00 ptg , memang tak sempat laa , so pusing pusing jelaa sampai puas , takde pulak aku terserempak dengan budak2 FB aku kannn , haishh . mmg tade jodoh ke ? or aku je yg tak perasaan dorang ? heee , aku ni susah nak ingat muka orang . maaf yee semua . lebih kurang dalam pukul 5 kitorg lepak minum dekat taj , lama jugak laa sebab penat gilaa kot pusing 1 ecm tu . macam budak bodoh pun ada . HAHAHAHAHA . aku niy yg jenis degil n tak puas hati sbb tak dapat , paksa jugak si boncet ni pergi mega . selagi tak dapat , memang aku takan puas hati . tapi malangnya , pergi mega pun tade barang yang aku nak . =( . tade rezeki kann , redho jelaa . then , lebih kurang dalam 6.30 aku ajak fami gerak sbb tiket bas si boncet nak balik kedah kul 9 pm , tkut tak sempat je tadi . sampai rumah , aku kemas kemas barang dia , dia mandi solat segala bagai . dlm 7 lebih jugak laa keluar , lepas mgrib . first tempat yg plan nak pergi , mcd sbb aku nak jugak makan mcd . sampai je mcd im8 , makk aii ramai gilaa orang , drive thru tak payah nak cakap lahh , berderet kereta . macam yg aku ckp , aku jenis degil kann , aku tetap nak jugak . so boncet follow jelaa aku . tengok jam pun da nak dekat 8.15 , aku risau tak sempat nak kejar bas , aku terus tade mood n suh boncet gerak g terminal terus. dah nak smpai terminal , dea pulak cakap nak g makan kfc , ok aku follow sbb dea cakap sempat . sampai kfc tu aku rasa tak ramai mane pun orang , tapi nak kena tunggu tu macam ape ntah lama gila sbb orang yg jaga kaunter tu buat kerja series mmg lembap . lmbap mcm kura kura . memang time niy laa yg aku btol btol rase nak menyiarap . before keluar tu , budak pompuan tu tengah kira duet sbb duet tak ckup kot , si boncet yg dri tadi bengang terus keluar , aku follow je . lagi laa aku tade mood . okay , tu pasal mekdi n kfc . boncet drive , aku tengok muka dia mcm nak marah , aku otometik laa badmood gila . last2 masing2 buat muka . trun kereta nak g terminal , aku just ckp cepat laa sbb takut tertinggal bas  5 minit je lagi nak pukul 9 kan , pastu tak memasal dia nak marah2 , tak dapat makan mcd n kfc nak marah2 pehal , eh eh , ada ke ckp nak marah , just suh cepat tahu tertinggal bas ( tu ckp dalam hati je , malas nak layan ) . sampai kat terminal , ada 3 bas utama ekspress , aku tengok ada ke sg petani n alor star , satu lagi tak tahu ke mana . aku suruh dia tanya , dia buat muka , woii bengang woii . sabar jela ! ada pakcik yang check tiket bas , check tiket 3 orang tu , kata pakcik , pakcik ofkos tua n tak nmpak malam2 , rabun kot . aku suh tanya pakcik tu , dia boleh duk diam . aku takut bukan bas yg kitorg tggu tu . 5 minit duk situ tak tahu pape , 3 kali aku cakap kt dea , pergi laa tanya . dea buat diam , then baru dea ckp , awak pergi laa tanya . aishhh , kau pondan ke ? taleh tanya sendiri ? bengang nya lahaiii . aku pergi jela kt pakcik sorang lagi hulur tiket , haaa mujur btol bas tu , da tu aku tinggi jugak laa suare suh dea naek bas . aku ingat nak gerak balik trus , da dea panggil n hulur tangan , aku sambut jela then terus blahh , tak tengok pun dea mcm biasa . dah otw nk g kt kete , lahaiii , ada lagi naseb malang menimpa aku . ada pulak cik abg mpk nak saman kete aku sbb letak luar kotak . mybe masa aku nak gerak tu dia nmpak aku kot , dea tak jadi rasanya nak saman sbb dea tade bagi pape pun n tak smpat kot ambek gambar . dea senyum je kat aku , aku just senyum then terus masuk kete . sumpahh weyhh , kenapa hari ni semua menda buat aku menyiarap . skrg , boncet duk off handphone sbb tana gaduh dgn aku . okay , menda tu perkara biasa , tapi aku tak boleh , lagi laaa bengang woii . dah laa , suka hati awak laaa taqa . malas nak cakap lebih2 . serabuttttttt !!

thanks for reading . sorry malam niy cerita ngarut2 sikit sbb smpai skrg mood tak okay . k laa nitez . assalamualaikum


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post