Bebear Comel

miss geng wujudMIRC

Hoihoihoi . seriesly aku tersangat sangat happy malam niy sebab dapat lepas rindu dekat mereka semua . mereka ? siapa mereka ? ofkos laa one big family or geng wujudMIRC . rindu sangat gelak tawa mereka satu ketika dahulu yang memang happening gila , tapi sekarang . masing masing dah busy , dulu aku selalu je habiskan masa dekat sana ,pagi petang siang malam sbb waktu tu tengah cuti sem , jadi bila dah buka sem baru , memang susah nak lepak kat sana , busy dengan kelas n macam macam lagi . memang selalu on fb tapi just on kejap kejap , kalau sekali aku masuk room tu memang ketagih nak chat 24 hour , before aku jadi ktagih macam dlu dlu , better aku try elak kan diri . series laa kan kawan kawan , aku rasa jugak yang makin lama mereka makin jauh dari aku . mereka ke ? ehh , bukan lahh . aku . yaaa , memang aku yang makin jauh dari diorang , bukan setakat chat , tanya khabar pun payah . kenapa laa dengan kau niy emy . tak baek taw . dorang tu dah macam family kau sendiri . sekali sekala apa salah nya tanya khabar dorang , biar pun dorang takde nak tanya khabar kau kann . rindu laa nak dengar dorang panggil aku , ‘ cc ‘ .. u guys mesti nak tahu , apa tu cc kan ? okay , cc singkatan untuk nickname ‘ comotcomey ‘ .. nick yang aku guna untuk chat dalam tu . macam comey je kannn . maksud nama tu , si comot yang comey . budak nya comot comot je , tapi disebalik comot dia tu , ada comey nya . hahahaha . perasan ! alaa , macam budak2 kecik yang comel2 tu , bila makan aiskrim mesti comot kann . haaa , camtu lahh . dan camtu la aku masa kecik2 dulu , comey tahu tak , sampai orang cina nak ambik aku bawak lari dengan kereta baby tu , ape ek nama dia , abaikan ! see,  boleh Nampak kan betapa comel nya aku masa kecik2 dulu . tu semua masa kecik laa , bila dah besar , haaa amek kau ! hilang comel nya . dengan muka berjerawat , gigi jonggang , dats why laa takde lelaki pun yang jatuh hati , mujur laa ada si boncet niy , maybe si boncet buta kot sbb tu pilih aku as a girlfriend . hahaha . ehh tak baek laa , anugerah Tuhan , terima jelaa seadanya kannn . tengok laa niy , apa yang aku melalut pun tak tahu , padahal tadi excited nak update pasal geng2 wujudMIRC , tiba tiba boleh jadi cerita masa kecik n comel2 segala bagai , tapi takpe , comel tu ada kaitan jugak dengan nick aku dekat mirc kann . hahaha . hmmm , sambung sambung . aku ada dengar desas desus mengatakan yang mereka mereka niy nak buat GATH besar besaran untuk kali ke3 setelah dua kali berturut turut di buat di Cherating , PAHANG . see , PAHANG . betapa bertuahnya aku sebab mereka pilih nak buat gath kat PAHANG . kali niy mereka mereka nak buat dekat SELANGOR . ulu Langat kot . ntah , tak ingat sangat . dorang plan nak buat minggu depan , 13 n 14 oktober . alaaa geng , cc kurang duet laa sekarang , bukan tana join . taqa pulak dekat kedah . kalau dekat CHERATING lagi , maybe cc boleh pergi sendiri . maaf sangat sangat . mungkin kali niy takde rezeki kalian nak jumpa si comotcomey niy . insya’Allah , next time or time ada antara geng2 wujudMIRC nak KAHWIN , cc akan join . macam mana sekali pun , cc tetap akan join . KAHWIN tu weyhhh , bukan gath biasa2 kannnn . PENTING !! lagi2 nak tunggu giliran hotstuff wujudMIRC , siapa ek nick dea , lupa pulakkk . hmmm , alaaa yang duk Terengganu tu , yang ensem2 tu . siapa ekk , lahaiii cc , cepat cepat . cepat laa ingat . Haaaa , cukup 5 minit aku nak ingat siapa dia si HOTSTUFF wujudMIRC . nick dia kalau tak silap YUSOFF_TAIYOB  or USOP . haa , dea ni laa hotstuff wujudmirc satu ketika dahulu . aku pernah lahh tersuka dia , tapi takde laa lebih lebih sebab dea ramai peminat n dah jadi tunang orang kot tunggu masa nak kahwin je . alaa , tak kesah pun sbb aku ada si boncet  . si boncet aku pun okay what . hotstuff jugak dalam diam diam . aku niy haa duk makan hati je dari sekolah sampai laa masuk poli niy . SABAR jelaa . yang aku tahu bakal berkahwin , si usop je . yang lain lain tak tahu laa , bakal menyusul . mungkin abang aku , HAFIZ AZIZ or mungkin kah aku ? haaa , kita tunggu dan lihat sahaja nanti . jengjengjeng . ahhh , poyo laa kau emy . sudah sudah , kalau nak tunggu kau habis menaip , esok lusa tulat tubin pun tak akan habis . cukup laa . jap jap , testing testing . sudah cukup sudah . cukup sampai disini saja , daripada batin terseksa lebih baek aku pergi saja . ehh , melalut sudah dengan lagu sudah cukup sudah dia tu . haishhh . okay laa guys , continue di story seterusnya nanti okay !

Thanks for reading . Assalamualaikum


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post