Bebear Comel

fantasy . please give me a chance..
menunggu si boncet bangun tidur
saya update lah apa2 yang merepek menyedapkan jiwa
hehehe


jom teman saya berfantasi. yang indah2 belaka. 
sekadar nak tersenyum untuk hari ini. 
minggu yang sangat khusyuk dengan benda2 yang tak pasti. 
tension !!!
ni je peluang nak release stress. hehehe ~


nak ber fantasi untuk jangka masa sepuluh tahun yang mendatang


just imagine this >.<
jengjengjeng .......


harus dapat kerja yang baik. duit yang masyuk.
bagi memastikan semua ini jadi nyata. haha ~


PERTAMA : A GRAND WEDDING



style tak? macam sweet ! haruslah . nakkkkkkkkkkkkkk
bunga2 yang melimpah. fuhhhh . indah. kalau tak besar pun, er....
ah ! nak jugak ! sekali seumur hidup.....
harus dapat .....


KEDUA : SILVER RING


yuppp. yang macam ni sangat yang amat indah. 
i dont want any gold ring .
blink2 everywhere ! mmmmmmmuah ~
walllaps lah !!!!


KETIGA : CAKES




this is the type of cake that i want
(mengikut piawaian saya)
ohhhhhhhhhhh. bila lagi nak dapat kan?
then boleh share dengan family...
dats great ! and choc flavor adalah wajib !
:P


KEEMPAT : PHOTO





dan yang ini pun mesti . sangat2 ! haha
bila lagi nak snap pic cantek2 + ngada2 kan ?
wuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu ~


KELIMA : GOOD LOOKING HUSBAND




adakah yang macam ni ? mengikut piawaian saya, yes !!!
pergh ! tapi yang pasti, kedudukan saya mudah goyah .
hahahaha 


KEENAM : PINK HOUSE



wuuuuuu. sangat glammmm !
berlagak gagah. haha :P
orang nak datang pun geli kot .
peduli ape? rumah saya ~


KETUJUH : CAR



tak nak lah bazir2 kan, pakai hummer H2 ajelah .
okay? bagus berjimat ni :P
wajib kaler pink !


KELAPAN : FUTURE ....




entah. tapi bakal begini lah rupanya .
*mata bulat . ikut tema ~
hahahaha


dangggg !
TIME TO STOP !!!


kita hanya merancang . ALLAH yang menentukan ....


sentiasa berdoa agar dipermudah segala 
terjauh bala mala petaka
terdekat bimbingan iman


sampai akhir nyawa
saya cuba kekalkan
tambahkan sayang
saya pada awak


*sekadar berfantasi 
sekarang dah boleh senyum sampai lutut 


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post