Bebear Comel

aku suka dia
aku ta tahu dia siapa n asal usul dia yang aku tahu dia tinggi n kalau terserempak dgn aku mesti dia akan tegur . teguran dia tu berbisa n memang menyakitkan hati kalau tak silap aku , last 2 weeks lahh  aku baru habis kelas then nak beli nasi utk makan tengah hari dekat cafe dia beratur belakang aku , then aku sibuk membebel sebab member aku nak ambik nasi lama gilaa . kira ke apa makcik oii . then dia pun menyapa , nape ni makcik mmbebel , diam lahh.. tak macam bengang pulak aku time tu . sabar sabar . mase nak amik nasi , boleh pulak dia hulur pinggang suruh aku letak kan nasi tuk dia , aku pun , amboii saya bukan orang gaji awak. dia just balas , tolongkan amalan mulia . ok fine , aku tolong jelaa . nak ambik lauk tu , aku minta tlg member aku amek kn lauk , dia pulak yg baik hati tolong letak kan , aku buat bodoh then cakap terima kasih . tu laa 1st time aku jumpa dia n tegur dia . second time , mase ada hari keusahawanan , dia ada bukak gerai jual apa ntah , tak usha laa pulakk aku dari jauh dia da senyum2 , aku elak tana pergi sbb segan kannn
entah macam mana , boleh pulak dia ada kt sebelah aku and tegur memang giler ke apa budak niy , aku sepak jugak kangg . third time pulakk , tadi . yup tadi , before nak pergi kelas B.I dekat lab . aku memang tak perasan dia ada kat belakang . aku dgn budak2 niy mcm biase , kalau boleh 24jam nak berborak
berborak berborak , time aku nak bercakap , dia betul2 belakang aku . dia macam biase , bising laa makcik , dia senyum then blahhh.. series laa kannn , mase 2nd time jumpa dia tu ase da mula jatuh hati kt dia . hahahahaha . then cakap kt member ( bulat ) , kalau emy jumpa lagi mamat tu , memang ditakdirkan utk emy la tu . hahaha.. see , masin tak mulut aku ? wkwkwkwkwkw.. so apa lagi , tunggu jelaaa . sebenarnya kannnn , aku suka kt kawan dia sbb muka kawan dia baby face tapi entah macam mana , boleh berubah hati dekat si mamat niy.. aku tak tahu laa nama dia apa . so diam jelaaa.. u guys , nak cakap niy . tak salahkan kalau kite suka seseorang ? suka je pun , bukan nak buat laki pun kannn.. saje nak cari member buat stok msg2 time bosann..

awak , niy utk awak . dengar tau

Aku lihat dia disana
Aku ingin mendekatinya
Aku cuba menghampirinya
Lalu aku menyapa dia

Dia pun membuka bicara
Dan aku mulai mengenalnya
Kita mulai bermain mata
Mula timbul rasa bahagia

Bila dia, mendekati diriku
Hatiku rasa sesuatu
Bila dia, senyum pada diriku
Hatiku rasa tak menentu

Kekadang hati ku bertanya
Adakah dia dah berpunya
Kerana diriku berasa
Aku jatuh hati padanya


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post