Bebear Comel

tolong laa FAHAM

hoihoihoi.. :) sekarang aku lebih suka update blog time petang petang macam niy sbb macam bertambah tambah idea aku . hahaha . okayy okayy , aku nak mula , macam niy . benda niy da lama sangat aku simpan sampai aku sendiri yang makan hati . makan hati makan hati dan terus makan hati . makin lama hati aku pun hilang agaknya sebab selalu sangat makan hati . seriesly , sometimes kita boleh bergurau and buat orang ketawa but sometimes bila kita nak bergurau tu boleh buat orang disekeliling kita rasa tak selesa . macam yang aku kena , okayy aku dah biasa bila orang perli or ketawakan kekurangan aku , tapi kalau dah selalu menda yang sama je orang nak timbulkan , aku sendiri yang tersentap and terasa sampai menusuk kalbu gituu . okayy , semua mahluk Allah swt kat dunia niy ada kelebihan dan kekurangan masing masing kann . tak semua nya perfect . guys , nak taknak aku kena jugak cakap kan apa yang kawan kawan selalu nganjing , mereka suka sebut pasal gigi aku , aku tak minta pun menda macam niy jadi dekat aku , aku tak mintak pun gigi aku lepak dekat luar , dah menda niy nak jadi , dari kecik lagi sbb aku memang kuat isap puting baby tu , tapi aku rasa takde lah teruk mana pun , ada lagi orang yang lebih teruk gigi dia dari aku . aku sedar yang aku niy tak cantik macam orang lain , tapi jangan lah nak malukan aku depan orang ramai . malu sangat aku bila orang gelakkan aku , aku diam aku gelak bukan bermakna aku suka , tapi aku tersentap tahu tak . please lahh faham perasaan aku . orang cakap macam macam n suruh aku pakai braces segala bagai , guys , aku bukan orang kaya sangat pun , aku student lagi , bukan ada duet banyak macam tuh . kalau aku minta dekat parent , yaa memang dapat tapi aku kena pikir jugak , adik beradik aku bukan nya 2 3 orang je , masing2 belajar lagi . so kena pikir dorang jugakk kann . tunggu laa bila aku dah kerja nanti , kalau ade rezeki insya'Allah aku akan pakai . sekarang aku nak minta tolong , tolong laa jaga hati aku . kita tinggal berapa sem je lagi nak bersama sama , lepas niy tade dahh kann . kita kena pikir , nak cakap pasal orang , kita kena tengok diri kita jugak , perfect sangat ke kita niy nak mengata kekurangan or keburukkan orang . btw , aku bersyukur dengan diri aku sekarang . mungkin tak elok di mata korang , tp elok di mata orang lain . be strong emy :) k laa , jumpa lagi di next blog . assalamualaikum




Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post