Bebear Comel

Celoteh di Siang Hari

heyyyooo :) ohhh asal blog aku je cerita cinta , asal cerita cinta je blog aku . hahaha aku malas tau nak update blog , sebab taktau nak cakap bebanyak sangat . bila ada mood baru berlambak ayat dalam otak aku , hehe . hari nie hari ke-3 tahun 1bulan 1 minggu dan 3 hari kami couple , dear readers , seriesly memang takda cinta yang mudah kan ? kalau bercinta tak saket hati memang tak sahhh ! kalau bercinta tak cemburu lagi takk sahhh .. alahaii , sometimes aku kawal laaaaa cemburu aku nie , tapi kawal pun kawal jugakkk ada masa dia meletop habis satu muadzam or kuantan -,- macam aku cakap , asal aku saket hati jeaa aku malas nak cakap banyakk kang memanjang je gaduh , hmm selalu laaa kami nak gaduh . kalau aku buat perangai je , dia terus malas contact aku . kononnya nak bagi aku cooldown , act time tu laa aku lagi naek hangen tau . aku bukan nak bajet or perasan tapi hubby aku memang sweet even dia agak kasar kan ? hehe . aku memang sayang dia wehhhh , dia cakap dia terima aku seadaanya , remember your words babe :) jangan lelama nanti ayat tu da takboleh pakai . ohh ramai lelaki camtu , ehh tu bukan lelaki , tu JANTAN k ? yang banyak ayat takleyy pakai tu sebab jantan2 merasa diri loser dan ingin meng'loser'kan awek2 laen , paham tak ? mau takfaham korang buat taktau k ? hee . okayyy . eh haruskan setiap couple kena jujur , tapi aku teringin nak jujur semua yang tak kena dalam hubungan kami , tapitapii aku malas dan meluatt nak touching lelebihhh , so aku pendam dan pendam dan pendammm lagi . lelaki nie bukan boleh dikawal , yess aku tau :) thats why aku cakap kat dia 'sekali awok menggedik , sepuluh kali aku menggedik balek' :) aku bukan nak cakap aku nie bajet or jahat k , selagi aku rasa aku mampu buat aku balas . haha prinsip aku dahh kalau kau boleh buad , aku pun boleh buat jugakkk :) klaaaa however selagi hati dia kat aku , insyaAllah aku pun macam tu . hahh~ . da laaa tu je aku nak share pun thanks for read babe . assalamualaikum :)



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post