Bebear Comel

Miss You
Assalamualaikum.. hai hai , hari ni hari ke3 kite beraya kann . hari ni ade lagi rumah sedara mara yang belum pergi . susah bila ramai sedara ni.. act , hari ni sepupu aku tunang tp aku tak dpat nak pergi sbb fmly kitorg nak g rompin , sepupu sebelah sana bersanding.. ok , hari ni aku nak ckp yang aku pakai kaler merah . mak ngah gituu . hahaha . tak tahu sejak bila aku suka warne merah kann , kalau dlu , mmg tak suka gilerr . tapi bila aku pakai baru aku tahu , aku nmpk cantik berbaju kaler merah . hahahahaha !! perasan !! please laa emy.. sudah2 , skrg aku nak cakap pasal someone . someone yg aku syg gilerr n aku rindu gilerr.. sedihhh woo da 2 bulan tak jumpa . last jumpa before kami masuk poli . lama kannn , bila dah lama tak jumpa , macam2 dugaan laa dtg,, gaduh je hari2 sbb apa, just sbb berjauhan . sabar laa emy sabar . kejap je , nanti bulan 11 cuti sem then dea pulak li kt kuantan , lepak lah nak lepak lama mana pun dgn dea.. tapi... aku taleh lepak sgt sbb next sem aku dah last sem , aku kena buat btol2 tuk last sem ni , akku taleh maen maen dahh . tu laa menentu kan aku bila aku habis belajar . doakan yg terbaek utk aku okay ! guys , aku nak cakap , yg aku memang rindu gilerr kt dea . rindu gilerr b*** tahu tak ! tlg laa faham . aku nak menjerit biar 1 dunia tahu yang aku amat amat amat laa merindukan dea . Ya Allah , berikan aku kekuatan untuk hadapi semua ni dgn hati yang tenang .













p/s :: special for you my muncet " let distance tear us apart , if You belongs with me then don't worry "


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post