Bebear Comel

kekecewaan dan keperitan
assalamualaikum w.b.t .. heyy heyy guys , excely emy da lame tak update blog kan . macam biasa lah , busy kan . hihi . busy kalah artis gitu . oke oke , emy bukan nak cakap pasal tu , seyesz emy cakap , apa yang emy rasa skrg , sakit hati , perit gilerr rasa hati nihh . entah laa . da lame tade prob , tapi kali nihh tibe2 prob tuh dtg . TAPI kenapa ? emy rasa kecewa sangat ngan dea..ke emy bukan lagi yg terbaek tuk dea ? guys , emy da lame sabar ngn semua nihh . org nmpk kami bahagia , hepi tapi org tak tahu kami sebenar mcm mane.. kali nih da kali kedua , emy kena teruk ngan dea . saket taya cakap lah . mmg perit gileerr . emy da ta tahan . emy da tana bersama dea lagi . makin lama cple , agaknye makin teruk emy kena..emy tana bile nasi da jadi bubur nanti . emy tana nyesal di kemudian hari . tp emy sayang kan dea . emy sayang sangat kt dea..emy tak leh hidup tanpa dea..emy tana kehilangan dea tp emy sanggup ke nak hadapi hari hari akan mendatang bersama dea dengan peragai dea ? emy just nak disayangi , dikasihi bukan di khianati , di marahi dan di pukul . emy tana semua tuhh . emy da penah tgk macam mana my mom penah kene . emy tana mende tuh terjadi kt emy one day . hari nihh emy btol2 tak tahan sampai emy terpaksa cerita kt ibu..ibu suruh emy pikir yg terbaek tuk diri emy sendiri . emy nak ke kena pukul sampai lebam2 n bengkak2 lagi ? takan emy nak nangis setiap masa.. emy tak sanggup lah dengan semua tuhh tapi emy boleh buat apa . boleh ke emy nak lupakan dea ? da lame sangat kami kenal..bukan baru dua tiga hari , da 2 tahun lebih lahh..mcm mana emy nak lupekan semua kenangan kami bersama . susah . sedangkan tk msg sehari pon da jadi giler , nih kan selamanya ? emy tana... awak..please dgr kata hati saya,..saya sayang awak dan saya tak sanggup dengan semua nihhh...sampai biler awak nak buat mcm nih kt saya?? awak da tak sayangkan saya macam dulu ke ? mane pergi hati dn perasaan awak ? awak tahu tak sakit sangat saya bila awak buat macam tadi..saya cuma boleh bertahan tapi air mata saya tak boleh bertahan . saya terkilan ngan apa awak buat kat saya . saya minta maaf , apa yang saya lakukan tadi , just nk tunjuk kt awak yang saya pon berani buat apa je yang saya nak . saya dah tak boleh pikir menda laen tadi . itu je yang saya fikir . saya tunggu perkataan maaf dari mulut awak . sampai sekarang awak masih tak sebut menda tuh . awak tetap ego . sampai bile awak nak hidup ngan ego awak ? nape mesti nak tunjuk sangat ego awak depan saya ? awak tahu kan yang saya tak suka bole awak tunjuk ego awak . saya lemah . saya down biler ngan ego awak sayang . awak tolong  lah berubah demi saya awak . saya tana kehilangan awak . ke awak sanggup kehilangan saya ?? ia awak sanggup , saya tak boeh nak cakap apa apa . saya hanya mampu berserah pada Allah s.w.t . hmm . saya rasa cukup lah sampai sini , saya tak sanggup nak teruskan sambil air mata saya mengalir . mata saya bengkak dah . semua perasan .

#please kurangkan ego awak tuhhh . saya merayu..


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post